2010-05-19 12:28
 Oceń wpis
   
Jak zadbać o klienta strategicznego?

Obsługa klienta strategicznego to jeden z najważniejszych procesów w każdej organizacji. Strategia i cele wyznaczone przez lidera/menedżera w zakresie obsługi klientów, powinny szczególnie odnosić się do klientów strategicznych, którzy mają największy wpływ na zyski firmy.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Gdzie jest granica kiedy klient staje się strategicznym?
  • Jaka jest odpowiedzialność lidera/menedżera za system obsługi klientów strategicznych?
  • Jakie procesy i standardy pracy Twojej firmy mają kluczowy wpływ na klienta strategicznego?
  • Co grozi firmie od strony zysków i strat przy wzroście liczby stałych klientów?
  • Jak doskonalić obsługę klienta kluczowego? – ustalanie wysokich standardów
  • Czy utrzymywać za wszelka cenę pozytywne relacje z klientem strategicznym ?
  • Jak wygląda proces identyfikacji z potrzebami klienta strategicznego i jego biznesem?
  • Jak stworzyć plan zarządzania portfelem klientów?
  • Jak zaplanować system obsługi klientów strategicznych?

WIĘCEJ

Tagi: strategia, obsługa klienta, langas, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, szkoła liderów, key account




Najnowsze wpisy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ankieta
 
Co motywuje Cię do rozwoju?
Moja wewnętrzna motywacja
Pieniądze
Bliscy
Współpracownicy
Perspektywa awansu


Moje linki



Najnowsze komentarze
 
2013-10-18 14:28
strona do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
extra blog
 
2013-09-17 15:03
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Negocjacje ze Związkami Zawodowymi
Niestety związki zawodowe coraz częściej są jak skała i nic ich nie przekonuje.
 
2013-09-17 14:57
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
Teoretycznie to każda pracująca osoba coś o tym wie.


Archiwum Bloga


O mnie