2010-05-19 13:07
 Oceń wpis
   
Warsztat umiejętności handlowych

Jakie czynniki decydują o Twojej skuteczności w sprzedaży? Czy klient może być trudny, czy to brak umiejętności handlowca decyduje o niepowodzeniu transakcji? W jaki sposób zwiększasz swoją sprzedaż i czy jest skuteczna? Czy zależy Ci na zwiększaniu własnej satysfakcji? Jeżeli celem Twojej pracy jest zwiększanie sprzedaży i pozyskiwanie coraz to nowych klientów, czy znasz już wszystkie zabiegi, które doprowadzą Cię do sukcesu?

Przekonania, nawyki i schematy postępowania mogą zapędzić w kozi róg i osłabić działania sprzedażowe, ale świadomość swoich mocnych i słabych stron może doprowadzić do zmian, które Cię zaskoczą. Mówi się, że błędy to wielkie chwile. Trzeba się na nich uczyć i czerpać z nich inspiracje. Takie właśnie jest to szkolenie. Jeśli nie sprawdzisz siebie, nie przekonasz się, co możesz zyskać.

Zapraszamy na intensywne warsztaty, podczas których udoskonalisz swoje umiejętności na każdym etapie kontaktu z klientem. Dowiesz się:

  • Jak doprowadzić do spotkania z klientem?
  • Jak reagować na brak zainteresowania ofertą?
  • Jak sprzedać wartość produktu, a nie tylko sam produkt?
  • Jakich 5 decyzji podejmuje każdy kupujący?
  • Jak skutecznie wykorzystać zaangażowanie kupującego?
  • Jak i kiedy stosować techniki sprzedaży?

Co zyskasz dzięki udziałowi w szkolenia?

  • Ustalisz własny plan działań sprzedażowych
  • Nauczysz się jak doprowadzić do zwiększenia spotkań sprzedażowych
  • Wystandaryzujesz własne podejście do badania potrzeb klientów i przedstawiania produktów/usług
  • Poszerzysz umiejętności w zakresie prezentacji handlowej
  • Poznasz metody radzenia sobie z obiekcjami w procesie sprzedaży
  • Odkryjesz w jaki sposób przekonać klienta i sfinalizować sprzedaż

WIĘCEJ

Tagi: sprzedaż, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, zespół handlowy, menedżer sprzedaży, lagas group


2010-05-19 11:58
 Oceń wpis
   
Jak skutecznie zarządzać zespołem handlowym?

Warsztaty prezentują niekonwencjonalne, jak również dobrze sprawdzone standardy w kierowaniu zespołem handlowym. Oparte na rewolucyjnych technikach, uczą błyskawicznego wyprzedzania lub reagowania na zmieniające się warunki, oraz podejmowania trudnych decyzji.

"Nauka, kierowanie ludźmi i sprzedaż są jak wiosłowanie pod prąd. Jak tylko przestaniemy wiosłować - cofamy się ... "

Podczas szkolenia pokażemy m in.

  • Jak prowadzić dokumentację zespołu sprzedażowego, aby była przydatnym elementem realizacji strategii
  • W jaki sposób prowadzić analizę i ocenę handlowca biorąc pod uwagę wszystkie aspekty
  • Skuteczny sposób planowania „od tyłu”
  • Jak prowadzić narzędzie realizacji skutecznych planów
  • Jak wprowadzić standardy i procedury skuteczności w swoim dziale
  • Jak prowadzić selekcję wtórnej kadry sprzedażowej, segmentacji i tworzenia narzędzi pracy
  • Procedury aktywnej kontroli pracy

WIĘCEJ

Tagi: sprzedaż, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, zespół handlowy, menedżer sprzedaży, lagas group


2010-02-04 14:26
 Oceń wpis
   

Rekrutacja i selekcja zespołu sprzedażowego to kluczowa umiejętność menedżera, szefa działu sprzedaży.

„Wydarzenie, na które Państwa zapraszamy, prezentuje najskuteczniejsze metody rekrutacji i selekcji zespołów sprzedażowych, są to metody oparte na rewolucyjnych technikach pozwalające na zatrudnianie odpowiednich ludzi, uczą samodzielnego myślenia oraz podejmowania trudnych decyzji” Robert Krool

Seminarium nasycone jest dużą ilością ćwiczeń praktycznych, które podnoszą znacząco jego skuteczność. Przy zachowaniu korelacji systemowej pomiędzy istniejącym w firmie systemem rekrutacji i selekcji kandydatów, a wprowadzonych w praktyce zasad poznanych podczas szkolenia, skuteczność tych procesów jest widoczna już w pierwszym etapie zatrudniania i zwalniania pracowników.

Zobacz więcej

Tagi: sprzedaż, szkolenia, rekrutacja, zarządzanie, selekcja, zarządzanie zespołem, langas group


2010-01-08 14:58
 Oceń wpis
   

Langas Group - 5 kroków, które zaprowadzą Twoją firmę prosto do KlientaW czasach zaciętej konkurencji i kalendarzy wypchanych spotkaniami kluczowym elementem wszystkich działań sprzedażowych stała się „informacja”. To dzięki niej masz szansę precyzyjnie określić grupy potencjalnych nabywców. Oto 5 kroków, które pomogą Ci „namierzyć” Twoich przyszłych Klientów.

Zobacz pełen artykuł - http://www.langas.pl/plik/7

Więcej na szkoleniach Langas Group - www.langas.pl

Tagi: sprzedaż, techniki sprzedaży, Paweł Modzelewski, szkolenia sprzedaż, langas group




Najnowsze wpisy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ankieta
 
Co motywuje Cię do rozwoju?
Moja wewnętrzna motywacja
Pieniądze
Bliscy
Współpracownicy
Perspektywa awansu


Moje linki



Najnowsze komentarze
 
2013-10-18 14:28
strona do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
extra blog
 
2013-09-17 15:03
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Negocjacje ze Związkami Zawodowymi
Niestety związki zawodowe coraz częściej są jak skała i nic ich nie przekonuje.
 
2013-09-17 14:57
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
Teoretycznie to każda pracująca osoba coś o tym wie.


Archiwum Bloga


O mnie