2010-05-19 13:07
 Oceń wpis
   
Warsztat umiejętności handlowych

Jakie czynniki decydują o Twojej skuteczności w sprzedaży? Czy klient może być trudny, czy to brak umiejętności handlowca decyduje o niepowodzeniu transakcji? W jaki sposób zwiększasz swoją sprzedaż i czy jest skuteczna? Czy zależy Ci na zwiększaniu własnej satysfakcji? Jeżeli celem Twojej pracy jest zwiększanie sprzedaży i pozyskiwanie coraz to nowych klientów, czy znasz już wszystkie zabiegi, które doprowadzą Cię do sukcesu?

Przekonania, nawyki i schematy postępowania mogą zapędzić w kozi róg i osłabić działania sprzedażowe, ale świadomość swoich mocnych i słabych stron może doprowadzić do zmian, które Cię zaskoczą. Mówi się, że błędy to wielkie chwile. Trzeba się na nich uczyć i czerpać z nich inspiracje. Takie właśnie jest to szkolenie. Jeśli nie sprawdzisz siebie, nie przekonasz się, co możesz zyskać.

Zapraszamy na intensywne warsztaty, podczas których udoskonalisz swoje umiejętności na każdym etapie kontaktu z klientem. Dowiesz się:

  • Jak doprowadzić do spotkania z klientem?
  • Jak reagować na brak zainteresowania ofertą?
  • Jak sprzedać wartość produktu, a nie tylko sam produkt?
  • Jakich 5 decyzji podejmuje każdy kupujący?
  • Jak skutecznie wykorzystać zaangażowanie kupującego?
  • Jak i kiedy stosować techniki sprzedaży?

Co zyskasz dzięki udziałowi w szkolenia?

  • Ustalisz własny plan działań sprzedażowych
  • Nauczysz się jak doprowadzić do zwiększenia spotkań sprzedażowych
  • Wystandaryzujesz własne podejście do badania potrzeb klientów i przedstawiania produktów/usług
  • Poszerzysz umiejętności w zakresie prezentacji handlowej
  • Poznasz metody radzenia sobie z obiekcjami w procesie sprzedaży
  • Odkryjesz w jaki sposób przekonać klienta i sfinalizować sprzedaż

WIĘCEJ

Tagi: sprzedaż, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, zespół handlowy, menedżer sprzedaży, lagas group


2010-05-19 12:28
 Oceń wpis
   
Jak zadbać o klienta strategicznego?

Obsługa klienta strategicznego to jeden z najważniejszych procesów w każdej organizacji. Strategia i cele wyznaczone przez lidera/menedżera w zakresie obsługi klientów, powinny szczególnie odnosić się do klientów strategicznych, którzy mają największy wpływ na zyski firmy.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Gdzie jest granica kiedy klient staje się strategicznym?
  • Jaka jest odpowiedzialność lidera/menedżera za system obsługi klientów strategicznych?
  • Jakie procesy i standardy pracy Twojej firmy mają kluczowy wpływ na klienta strategicznego?
  • Co grozi firmie od strony zysków i strat przy wzroście liczby stałych klientów?
  • Jak doskonalić obsługę klienta kluczowego? – ustalanie wysokich standardów
  • Czy utrzymywać za wszelka cenę pozytywne relacje z klientem strategicznym ?
  • Jak wygląda proces identyfikacji z potrzebami klienta strategicznego i jego biznesem?
  • Jak stworzyć plan zarządzania portfelem klientów?
  • Jak zaplanować system obsługi klientów strategicznych?

WIĘCEJ

Tagi: strategia, obsługa klienta, langas, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, szkoła liderów, key account


2010-05-19 12:19
 Oceń wpis
   
Jak przygotować swój zespół sprzedażowy do realizowania planów sprzedaży?

Umiejętność szybkiego zdobywania nowych umiejętności, w przypadku handlowców stanowi odpowiedź na szybko zmieniający się rynek i utrzymanie przewagi nad konkurencją.

Korzyści z udziału:

  • Dowiesz się jak dobierać grupy szkoleniowe oraz odpowiednie metody szkolenia ich
  • Poznasz techniki prowadzenia procesu grupowego podczas szkoleń sprzedażowych
  • Poznasz najbardziej kluczowe elementy przebiegu szkoleń sprzedażowych oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
  • Przygotujesz się do przeprowadzania badania potrzeb oraz ewaluacji szkoleń
  • Poznasz metody planowania cyklów szkoleń
  • Zdobędziesz wiedzę w zakresie metod planowania i wdrażania planu rozwoju handlowców

WIĘCEJ

 

Tagi: zarządzanie zespołem, szkolenia sprzedaż, langas group, szkolenia otwarte, trener sprzedaży


2010-05-19 11:58
 Oceń wpis
   
Jak skutecznie zarządzać zespołem handlowym?

Warsztaty prezentują niekonwencjonalne, jak również dobrze sprawdzone standardy w kierowaniu zespołem handlowym. Oparte na rewolucyjnych technikach, uczą błyskawicznego wyprzedzania lub reagowania na zmieniające się warunki, oraz podejmowania trudnych decyzji.

"Nauka, kierowanie ludźmi i sprzedaż są jak wiosłowanie pod prąd. Jak tylko przestaniemy wiosłować - cofamy się ... "

Podczas szkolenia pokażemy m in.

  • Jak prowadzić dokumentację zespołu sprzedażowego, aby była przydatnym elementem realizacji strategii
  • W jaki sposób prowadzić analizę i ocenę handlowca biorąc pod uwagę wszystkie aspekty
  • Skuteczny sposób planowania „od tyłu”
  • Jak prowadzić narzędzie realizacji skutecznych planów
  • Jak wprowadzić standardy i procedury skuteczności w swoim dziale
  • Jak prowadzić selekcję wtórnej kadry sprzedażowej, segmentacji i tworzenia narzędzi pracy
  • Procedury aktywnej kontroli pracy

WIĘCEJ

Tagi: sprzedaż, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, zespół handlowy, menedżer sprzedaży, lagas group


2010-02-04 14:26
 Oceń wpis
   

Rekrutacja i selekcja zespołu sprzedażowego to kluczowa umiejętność menedżera, szefa działu sprzedaży.

„Wydarzenie, na które Państwa zapraszamy, prezentuje najskuteczniejsze metody rekrutacji i selekcji zespołów sprzedażowych, są to metody oparte na rewolucyjnych technikach pozwalające na zatrudnianie odpowiednich ludzi, uczą samodzielnego myślenia oraz podejmowania trudnych decyzji” Robert Krool

Seminarium nasycone jest dużą ilością ćwiczeń praktycznych, które podnoszą znacząco jego skuteczność. Przy zachowaniu korelacji systemowej pomiędzy istniejącym w firmie systemem rekrutacji i selekcji kandydatów, a wprowadzonych w praktyce zasad poznanych podczas szkolenia, skuteczność tych procesów jest widoczna już w pierwszym etapie zatrudniania i zwalniania pracowników.

Zobacz więcej

Tagi: sprzedaż, szkolenia, rekrutacja, zarządzanie, selekcja, zarządzanie zespołem, langas group


2010-02-03 11:42
 Oceń wpis
   

W obecnych czasach, gdy stałe jest tylko to co się zmienia, współcześni Liderzy napotykają na szereg problemów, których rozwiązanie może przesądzić o ich być, albo nie być. Większość tych perturbacji spowodowana jest błędami w sztuce przewodzenia, gdzie kluczem do sukcesu są dziś miękkie umiejętności: samoświadomość, samokontrola, komunikacja, wyczucie sytuacji, drugiego człowieka oraz zarządzanie emocjami.

Jak kierować własnym życiem i przewodzić ludźmi w trudnych czasach? Jak w obliczu nieoczekiwanych zmian, osiągnąć sukces w walce o rynek? Jak stać się prawdziwym autorytetem w grupie i organizacji, nie posługując się formalną pozycją? Wreszcie - Dlaczego Inteligencja emocjonalna w tak poważnym stopniu wpływa na wyniki biznesowe? Jak działają inteligentni emocjonalnie Liderzy i jak brać z nich przykład? Jak - krok po kroku - rozwijać precyzyjnie zdefiniowane kompetencje emocjonalnie inteligentnego, naturalnego przywództwa?

Zobacz pełen artykuł

Tagi: menedżer, szkolenia, zarządzanie zespołem, langas group, szkolenia otwarte, szkolenia wewnętrzne


2010-02-02 20:10
 Oceń wpis
   

Adaptacja do nowego stanowiska to jedno z fundamentalnych wyzwań dla menedżera, ponieważ 100 pierwszych dni to strategiczny czas określania własnej roli w organizacji, poznawania członków zespołu i ustalania zasad współpracy z nimi. Pierwsze trzy miesiące stanowią najważniejszy sprawdzian kompetencji, ale również kończą okres ochronny dla menedżera.

Co czeka startującego menedżera?  Jak powinien zarządzać zespołem i swoim czasem? Jak ustalić reguły współpracy w zespole?  Jak wyznaczać cele i egzekwować realizację zadań?  Jak motywować, a jak karać?

Zobacz

Tagi: menedżer, zarządzanie zespołem, langas group, szkolenia otwarte, młody menedżer




Najnowsze wpisy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ankieta
 
Co motywuje Cię do rozwoju?
Moja wewnętrzna motywacja
Pieniądze
Bliscy
Współpracownicy
Perspektywa awansu


Moje linki



Najnowsze komentarze
 
2013-10-18 14:28
strona do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
extra blog
 
2013-09-17 15:03
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Negocjacje ze Związkami Zawodowymi
Niestety związki zawodowe coraz częściej są jak skała i nic ich nie przekonuje.
 
2013-09-17 14:57
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
Teoretycznie to każda pracująca osoba coś o tym wie.


Archiwum Bloga


O mnie