2010-05-19 12:28
 Oceń wpis
   
Jak zadbać o klienta strategicznego?

Obsługa klienta strategicznego to jeden z najważniejszych procesów w każdej organizacji. Strategia i cele wyznaczone przez lidera/menedżera w zakresie obsługi klientów, powinny szczególnie odnosić się do klientów strategicznych, którzy mają największy wpływ na zyski firmy.

Podczas szkolenia dowiesz się m.in.:

  • Gdzie jest granica kiedy klient staje się strategicznym?
  • Jaka jest odpowiedzialność lidera/menedżera za system obsługi klientów strategicznych?
  • Jakie procesy i standardy pracy Twojej firmy mają kluczowy wpływ na klienta strategicznego?
  • Co grozi firmie od strony zysków i strat przy wzroście liczby stałych klientów?
  • Jak doskonalić obsługę klienta kluczowego? – ustalanie wysokich standardów
  • Czy utrzymywać za wszelka cenę pozytywne relacje z klientem strategicznym ?
  • Jak wygląda proces identyfikacji z potrzebami klienta strategicznego i jego biznesem?
  • Jak stworzyć plan zarządzania portfelem klientów?
  • Jak zaplanować system obsługi klientów strategicznych?

WIĘCEJ

Tagi: strategia, obsługa klienta, langas, zarządzanie zespołem, szkolenia otwarte, szkoła liderów, key account

Komentarze

2012-11-27 11:19:22 | *.*.*.* | PIT 2012
Re: Szkoła Liderów - Sopot 2010 [0]
Prosimy o informacje o dalszych szkoleniach. skomentuj




Najnowsze wpisy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ankieta
 
Co motywuje Cię do rozwoju?
Moja wewnętrzna motywacja
Pieniądze
Bliscy
Współpracownicy
Perspektywa awansu


Moje linki



Najnowsze komentarze
 
2013-10-18 14:28
strona do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
extra blog
 
2013-09-17 15:03
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Negocjacje ze Związkami Zawodowymi
Niestety związki zawodowe coraz częściej są jak skała i nic ich nie przekonuje.
 
2013-09-17 14:57
annakalina do wpisu:
Szkolenie - Finanse dla niefinansistów
Teoretycznie to każda pracująca osoba coś o tym wie.


Archiwum Bloga


O mnie